Försöka duger

Jag ska börja ta tag i det här med träning på riktigt har jag bestämt. Funderade lite på att köra en Blondinbella med LCHF men vet inte riktigt hur jag ska övertala min och M's mamma att laga sån mat till mig^^ Så det får bli gymmet antar jag, det är ju alldeles för mörkt för att springa ute på morgonen och kvällen. Sen får det bli lite små åtgärder som tex. inte dricka 100 liter thé om dagarna (jag har sjukt mkt socker i), ingen läsk och bara chips och annat mums på helgerna. Inte för att jag trycker i mig en påse ostbågar varje kväll men ni vet. Regler är bra, eller i alla fall lite riktilinjer! ;)^^

Haha, nu får vi se hur det går med allt detta. Käpprätt åt helvete som de flesta av mina planer antar jag^^

Sagt om Stellaa
Postat av: Elin

Äh, sounds like a plan, det är mer än vad vissa andra har ;D Tänk på de ^^

2008-12-04 @ 14:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback