From Paris to Berlin

Måste tänka på något annat än min förlamande klumpighet så tänkte berätta om hur det gick igår med shoppingen. Jag och J åkte till söder där jag fick agera provdocka/smakråd när det gällde en julklapp han funderade på att köpa. Jag passade även på att tipsa honom om vad jag önskade mig, tex väskan ni ser nedan.



Sedan letade vi rätt på sammetsklänningen jag suktat över, som såklart inte fanns i min storlek. Knallade bort till SOUK och sa hej till Jo, köpte tillslut lite julklappar och sedan åt vi middag på TacoBar alla tre innan hon var tvungen att kila tillbaka och preppa inför VIP-kvällen. Jag och J åkte hem och tog en stärkande promenad från 76an innan jag slocknade som ett litet ljus i min säng.

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback