Funderingar

Nu är det snart lunchdags, jag har med mig potatis och kreolsk gryta. Väldigt gott men jag är lite orolig för att den låg i min väska medans jag flängde runt i stan på tandläkarbesök. Typ 2 timmar tog det innna jag fick in den i kylskåpet här på jobbet. Kan jag bli sjuk då? Usch, vad obehagligt. Det är nog bättre om jag bara inte tänker på det tror jag ;)

Jag har 4 julklappar kvar som måste köpas idag. För imorgon orkar jag inte trängas med alla andra som är ute i sista minuten. Undra om jag kan övertala M att äta middag med mig i Täby, egentligen finns det ingen anledning för honom att stanna efter att vi fixat biljetter, han får juh inte gå med mig och handla eftersom en stor del av det som ska köpas är till honom men men.

Förövrigt har jag börjat kolla på "Bones"
www.surfthechannel.com. Det är ett sådant där program som jag gillar men som jag inte riktigt haft tid/ork att ladda ner. Men nu när alla andra favorit-program har uppehåll passar det perfekt! Dessutom behöver jag inte ladda ner det och ta upp massa plats på datorn eftersom det streamas direkt på internet.

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback