Me, my nose and I

Idag har jag och M varit ihop i 1,5 år. Känns lite löjligt att fira det men stannar nog i centrum och köper lite godis och en tidning eller så till honom i alla fall. Ska ju liksom ändå stanna och köpa min present till mig själv (i form av skor såklart).

Här tänkte jag lägga upp en söt puss-bild men jag orkar inte just nu. Vet ni förresten om hur svårt det är för mig att få till bra puss-bilder? Min gigantiska näsa ser superkonstig och ihoptryckt ut. Det är lite trist men det känns bättre nu när jag talat om det. Hemligheten har varit en stor tyngd på min axlar. Tack bloggen och mina fina läsare för att ni gav mig styrkan att erkänna detta!

Haha, jag är trött^^

Sagt om Stellaa
Postat av: Elin

Hallå vad har hänt Sara?!



Först är du typ död i dagar och bloggen står still sen när du väl bloggar lägger du upp typ 70 inlägg samma dag. Fick ju en smärre hjärtattack när det helt plötsligt var fullt med nya inlägg.

Bättre och skriva 70 inlägg varje dag så jag slipper hjärtattacken. Tack.



/ <3 E

2008-12-01 @ 17:18:07
Postat av: sara

Elin: Haha, jag är som blondinbella. Tar bloggpaus hela helgen^^ ;)

Postat av: Elin

Haha, true true :D

2008-12-02 @ 14:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback