Take it all

Så var den helgen över, fast det känns inte lika brutalt som vanligt att komma tillbaka till jobbet. Nu är det ju faktiskt bara en endaste liten vecka kvar till jul! Och jag har bara köpt 3 julklappar...Tur att Täby C har öppet till kl 20.00 den här veckan så man hinner få lite gjort efter jobbet. Fast idag blir det ingen shopping, bara träning. Står och väger mellan spinning och bodypump. Vi får se hur det blir.

I helgen har jag bara tagit det lungt. I Fredags handlade jag lite efterjobbet, sen åkte vi hem till mig och tittade på Idol-finalen. Somnade alldeles för tidigt men det var ändå himla skönt^^ På Lördagen slappade vi hela dagen och sen kom V, vi spelade fylle-TP, tittade på Harry Potter och Madagaskar 2. Eftersom jag fuskade en gång blev jag fråntagen min TP-seger men det gör inte så mkt, jag vet ju att jag är bäst ;)


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback