Tan, Tanned, Tannest?

Köpte btw en till sak igår till mig själv. Loreal Sublime Bronze, ska tydligen vara en bra bus-kräm och gudarna ska veta att jag behöver det! Jag har väl aldrig blivit anklagad för att vara sådär fräsch gyllene och solkysst men jag ger inte upp riktigt ännu. Det röda håret som jag döljer under massa väteperoxid och min ljusa hy brukar inte vilja samarbeta med solen och dessutom är jag sådär fjantigt känslig för att ligga i värmen för länge, så att sola är inte riktigt min grej. Det finns ju dessutom så mkt roligare saker än att ligga och steka när vädret är vackert.  Men 160kr gick kalaset på så nu måste den fan i mig funka. Annars får jag ge mig till tåls och invänta semestern till Sharm el Sheik i Mars...

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback