Fundera mera

Ibland när telefonen inte ringer så mkt så får jag alldeles för mkt tid över till att reflektera över saker och ting. Några av de tankar som dykt upp under dagen är:

1) Vad händer på Nyår? Jag vill veta nu!
2) Varför envisas nästan alla med att ha hela sitt namn på facebook. Ni vet, med typ en miljon mellannamn? Det är irriterande. Detta tycker jag främst för att jag bara har ett mellannamn och inte kan göra samma sak. Kanske kan heta "Sara Maria Bitterfittan Muren". Det passar ju?
3) Varför kommer
Bring logistic och hämtar paket när jag beställde upphämtning från UPS?
4) Hur kan jag ha missat att Lykke Li har konsert imorgon?

Spännande läsning? Ja, nu slipper ni mig en stund i alla fall. För nu är det fika :)


Sagt om Stellaa
Postat av: sandra aka sandi

om du ska heta bitterfittan undrar jag vad jag ska heta i mellannamn.. :P

2008-12-11 @ 21:48:51
Postat av: sara

Sandi: Haha, ja det var något att tänka på^^

Postat av: Andrea

Håller med. ORKA mellannamn liksom, totalt onödigt.

2008-12-12 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback