x-mas summary

Julafton:
Vi har som tradition (och den är vi antagligen inte ensamma om) att man får öppna ett paket på morgonen. Så på Julaftonsmorgon sprang jag runt som en tok för att väcka alla de andra Muren-barnen eftersom vi iår fått ett gemensamt paket som mami tyckte vi skulle öppna. Det visade sig vara ett Wii + Wiifit balanceboard och lite tillhörande spel. Gissa om vi hade superkul med den resten av dagen! Vi hann också med lunch tillsammans med mormor och farmor, lite sista minuten städning och lagom mycket nubbe för att jag skulle vara rätt så läckert lagom rund under fötterna när Kalle Anka började. Jag är mucho nöjd med mina julklappar som bla bestod av smycken, väskan från AA som jag längtat så efter, lite böcker, presentkort osv.

Efter julmiddagen fick jag skjuts hem till M för att byta klappar med honom. Fick ett par väldigt vackra örhängen, en klänning och dessa hörlurar från Skullcandy! Av mig fick han ett stort lass med kläder, det var det enda han önskade sig så... Vart vi var resten av natten är ju nästan självklart, MG ;)



Juldagen:
Vaknade alldeles för sent men kom tillslut iväg till mormor där en Gin&Tonic fick hoppa in som frukostersättning. Efter att jag varit lagaom social i en timme eller två tog jag med mig M hem och tog en powernap. Den blev tyvärr så lång att jag  var trött som få när det var dags att dra sig mot Tegel. Vi bestämde oss för att strunta i det och då dök Ida upp som en räddande ängel och köpte våra biljetter. Win-win situation!

Annadagen:
På något vis upploppet när det gäller julfirande. Träffade alla söta kusiner, åt god mat och tog det behagligt lungt innan jag åkte till Vallentuna.

Retsen av min ledighet har spenderats i stan, framför Wii eller med näsan i en av mina julklappsböcker. Precis så mys som det ska vara :)

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback