No stress

Stal denna av Camilla

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
 Skaffade ett heltidsjobb, tog studenten och hade picnick vid Seine med världens bästa gäng.
Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009? Jag håller dem i princip aldrig men jag ska verkligen försöka sluta röka.
Fick någon i din närhet barn? Nej
Dog någon i din närhet? Nej, men i en väns. 

Vilka länder besökte du? Paris och Norge
Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008? En vild back-packer resa genom Australien!
Vad var ditt största misslyckande?  Att jag inte tagit tag i körkortet...
Vems beteende förtjänade att firas? M's, mina vänner och såklart jag själv.

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg? Jag blir lätt irriterad. Vi har inte rum nog att nämna alla jag blivit arg/sårad av.
Var tog det mesta av dina pengar vägen? Cigaretter och sprit toppar nog listan.
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008? Mercy - Duffy, helt galet uttjatad
Bästa filmer 2008? För svårt att välja!
Vad önskar du att du hade gjort mer av? Jobbat ihop mer pengar så jag kan resa!
Vad önskar du att du hade gjort mindre av? Legat hemma och ätit chips, haha, beach 09 är ett projekt som jag måste påbörja nu^^
Favorit-TV-program? GossipGirl ♥
Vilken var den bästa boken du läste? "Glaskupan" eller "The quiet American"
Vad gjorde du på din födelsedag? Var på Jo's studentskiva


Hur skulle du beskriva din stil 2008? Jag plockar de trender jag gillar och matchar med sånt jag tycker är snyggt. Stilen beror på humöret! Ena dagen blir det jeans och rock-tshirt, nästa pumps och pärlor.
Hur höll du dig ifrån att bli galen? Hade inte det problemet
Vem saknade du under 2008? Hela hösten har det varit märkligt tomt utan Sp3b.
Vem var den bästa nya personen du träffade? Jag har träffat en hel del sköna personer men ingen blev någon långvarig vän.
Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008.  Skjut inte upp allt!
Lärde du dig något nytt under 2008? Jag kan nästan busvissla nu ;)

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback