Best Blogg

Nu tänkte jag sammanställa en lista med lite bloggar som jag läser:

Kunigunda
Kvinnan bakom denna blogg är Jennie, classmate and friend. Hon blandar allvar och humor. Skriver mest om sin vardag, mode och en stor passion, nämligen design och inredning.

Sockeeer
Denna blogg handlar om Alexandra, hennes vänner och alla spännande händelser i hennes liv. Mkt humor utlovas!

Andreyy
Andrea skvallrar friskt om både Hollywood eliten och Vallentunas finest. Hon skäms dessutom inte för sin fascination av den kvinnliga kroppen och listar snygga rumpor och annat kul ;)

Nanna
Nystartad blogg av allas våran Nanna. Mkt roligheter har hon för sig den kvinnan så läs och njut.

CJC
Vet du inte vad du ska lyssna på? Kolla du Carros blogg för hon har en ypperlig och föredömlig musiksmak.

MjIda
Första halvan av Modejouren. Humor, ironi, mode och vardagsbetraktelser = Idas Candyshop

CaffeLatteSthlm
Andra halvan av Modejouren. Sheida hyllar sitt stolta finska arv och älskar 50 cent. In a good way :)

Veronica
Hon går trean på St Martins och läser mode och design. Inte helt oväntat handlar bloggen om, mode och design ;)

Jaha det var nästan alla V-town babes men jag läser dessutom.

Kenza
Ja, hon är lite småjobbig men verkar rar och söt. Dessutom lär hon juh ha något mellan öronen med tanke på hur framgångsrik hon är.

Style by Kling
Älskaaaa Klinga, allas våran fashion God and Creator!

Blondinbella
Jag vet. För blond, för brunbränd och alldeles för elitistisk, men vadfan, hon lyckades juh fånga mitt intresse!

/ S


Sagt om Stellaa
Postat av: caroline

ååh, man tackar :)

Postat av: Alexandra

tack sara! men du glömde en mycket underhållande blogg "stellaa.blogg.se" hähä :)

2008-02-07 @ 20:44:35
URL: http://sockeeer.blogg.se
Postat av: sara

Caroline: Varsågoood :)
Alexandra: Hihi, yaaay. Tacki

2008-02-07 @ 22:36:15
URL: http://stellaa.blogg.se
Postat av: jennie

Tack höni!! Men inte skriver väl jag särskilt mkt om mode? Jag driver INTE en modeblogg :P

2008-02-08 @ 09:16:59
URL: http://kunigunda.blogg.se
Postat av: sara

Jennie: Haha, men lite blir det juh med inköp och så. Mitt lilla mode-orakel ;)

2008-02-08 @ 10:02:23
URL: http://stellaa.nlogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback