Heligt

I Fredags när vi var ute fick jag en fråga från min Homie på Kvarnen aka Vakten.

Vakten: Ursäkta! Jag och min polare har funderat på en sak...
Är du lite vild utav dig?
Jag: Ehum, jo lite spontan och så är jag kanske...
Vakten: Mm, det var det vi trodde.
Jag: Beror det på håret?
Vakten: Ja, det beror nog på håret...

Ja, man får vara glad för min vilda kalufs. Antar jag.

image819

image820


/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Nina

Har aldrig träffat dig, men jag har
följt din blogg så länge nu att det känns som om jag känner dig.
Ville bra säga att jag håller bloggen varmt om hjärtat!

2008-02-06 @ 17:34:26
Postat av: Alexandra

hahaha ruuuligt :)

Postat av: sara

Nina: Yaay, vad söt du är! Nu blev jag väldigt lycklig, ska blogga som fasen. Just for you :)

Alexandra: Haha, jag vet. Lycka till med sexsnacket på tv4! ;)

2008-02-06 @ 21:05:52
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback