Inte så smart kanske.

Har funderat mkt på det här med tatueringar på sistone och trots att jag ännu inte bestämt om jag vill tatuera mig eller inte så vet jag i alla fall vad jag ska tatuera in om det nu blir av. En sexig pinup- tjej! Älskar det gamla idealet, den sexighet de stod för och dessutom är de så grymt fina. ÄlskiPälski♥ Nu kommer någon sno denna idé såklart, that's Vallentuna.

Men om nån tatuerar in en pinuppa efter detta inlägg. You'll be sorry...

image866

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: sandra

du behöver inte oroa dig att jag ska tatuera en sån.. jag har ju hamnat i beroende tresket som alla gör efter sin första tatuering, men din ide kommer jag nog inte sno.. :)

2008-02-26 @ 19:32:18
Postat av: sara

Haha, bra där Heidi! :) Dig kan man lita på

Postat av: Jomen visst

För folk har säkert inte tatuerat in pinuppor de senaste 20 åren... Vilken bra idé du fick

2008-07-31 @ 10:36:47
Postat av: sara

Jomen visst: Tack ska du ha, jag är rätt nöjd. Tufft av dig att vara anonym också^^ HAHA

2008-08-02 @ 01:20:09
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback