Jag betar, idisslar och mjölkas

Har tryckt i mig lite mkt choklad nu så tror att det blir till att gymma lite imorgon. Känner mig som en stor kossa även om det kanske är en överdrift^^ Kanske Afro-dans om jag kan övertala Jennie eller Sandra? Det är juh verkligen grymt kul! Kan verkligen rekommendera det som bra kondition/koordinationsträning för alla.

Nu är det Scrubs som gäller. Jag och sjukhusserier är en match made in heaven.♥


Citat från idag,

Johanna: Nej, nu ska jag bege mig
Fia: Va?! Ska du spruta ner dig?

Låter kanske inte så kul men det är så klassiskt Fia att man inte kan låta bli att le.

/ S





Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

jag ska till ikea med paps på eftermiddagen, så hinner tyvärr inte även om jag skulle vilja och behöva träna idag! men du, nästa gång det är afrodans kör vi hårt OKEJ?

Postat av: Veronica

Svar: Jag vet.. Har gjort de i 3 år, håller fortfarande tummarna för att jag ska vänja mig! :P

2008-02-05 @ 19:59:16
URL: http://vindenblaservartdenvill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback