Lista at 03.27

Civilstånd:
Är tillsammans sedan knappt 9 månader med M som "frågade chans" på mig på Marias studsmatta. Lite orginellt.
Favoritdjur:
Jag erkänner stolt att jag är en hästtjej långt där inombords!
Favoritfärg:
Det är svart som gäller men annars toppar lila listan.
Favoritmat:
REEEKOR
Varför började du blogga?
Jag bloggar för mig själv, för att få skriva av mig eller bara fördriva tiden.
Nämn två andra bloggar som du läser flitigt:
www.kunigunda.blogg.se och Style by Kling är favoriter.
Vad tycker du att du tillför bloggvärlden?
Klass och stil (?)
Vad jobbar du med?
I'll get back to you on that one...
Vad vill du bli när du är stor?
Jag skulle gärna bli journalist eller kanske följa i Papis fotsprår och bli läkare.

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback