Poop

Nu jävlar alltså, ingen nåd. Dags att göra Engelskan.

Är hemma och har laddat upp framför datorn med lite små Yoplait-yoggisar för att orka med. Förhoppningsvis går det rätt fort att göra detta så jag kan ge mig på Psykologin sedan. Tyvärr är jag distraherad av tankar på vad jag ska ha på mig imorgon afton. Har förgäves letat igenom mina garderober. Måste helt enkelt åka till Täby imorgon men har inte tid egentligen. Faaan, hoppa över sista lektionen? Hmm...

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

hoppa den sara! om jag känner mig ok imorn kan jag haka till täby, måste hitta en kjol till kvällen. hur jag än mår imorn tänkte jag vara med på middagen :) jag smittar iaf inte längre. du kan väl smsa mig under dagen imorn? (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback