Sara = Sleepy

Heeejsi, kom just hem från lite kvällsmys med the gang hos V. Inte för att jag var så social med tanke på att jag mest sov. Mitt alkoholsinne är inte vad det borde vara vilket har lett till att gårdagens tequila/jäger shots resulterade i en kraftig bakfylla. Detta, samt att mina fötter ömmar som satan, är anledningen till att det inte blev Tegel ikväll. A shame, för jag skulle ha en väldigt snygg klänning. Men nu sparades en massa pengar och dessutom bjöd Kära V på mat vilken alltid är uppskattat!

Imorgon blir det lite bilder från klasshänget igårkväll så ni får helt enkelt hålla ut tills dess. Eller adda mig på Facebook.

Nej, seriöst gör inte det...

Nu känner jag att det börjar bli litelite oseriöst så jag avslutar med att säga att Björn Gustafsson är Kung.





" Du är allt en man kan få, du är bättre än Die Hard 2"

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Hanna

ja absolut :) gäller bara att hitta den rätta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback