To kill a mockingbird

Idag var jag och Jennie lite busiga och skippade Franskan. istället blev det thé-drickande och en hel del skvaller hemma hos henne. The poor thing är lite krasslig men det löser sig förhoppningsvis till imorgon när vi har plojfoto med klassen. Vi ska vara hippies och till min förvåning lyckades min gothsyster utrusta mig med lot's of stuff. Haha, galet oväntat!

Lånade dessutom "to kill a mockingbird" när jag var där och hämtade kläder, känns äntligen som jag hittat rätt bok. Vilket verkligen är på tiden eftersom jag typ ska var klar med den snart. Suck alltså, denna vecka kräver en...

...to-do lista!

* Engelskaprov på Onsdag
* Psykologiprov på Fredag
* Inlämning av läslogg av engelsk klassiker. Minst tre loggar klara på Fredag.
* Loggboksinlämning för projektarabete, Fredag.
* Låna en modern klassiker, dock på svenska denna gång!

Men på Fredagkväll blir det utgång med klassen, I can´t wait! :)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

det var väl bara två loggar? åh snälla säg att det var TVÅ innan lovet..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback