Vilken blåsning

Först vill jag be om ursäkt för att jag publicerade en bild på mit själv som liten. Visste inte att små, taniga, rödhåriga flickor med glasögon väckte såna häftiga känslor ^^

Är lite upprörd över an annan sak, läste en artikel om hur man hittar rätt BH osv i en tjejtidning igår och det visade sig att jag knallat omkring i helt fel i typ hela mitt tonårsliv!
Visste ni att de flesta som tror att de har B-kupa (comme moi) egentligen borde ha en helt anna storlek? Så om jag mäter 75cm under brösten ska jag först dra av minst 10 cm i omkrets för att den ska sitta bra och sedan öka kupstorleken.  75B har samma kupstorlek som 70C och 65D, men vart fasen kan man hitta de storlekarna då? Vilket sjukt dilemma, dyrt blir det säkert också....

Fan, mitt BH utbrott har gjort mig sjukt sen. Have to run!

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Malin

Sådär var det för mig också, men gå in på change i täby centrum, där har dem bra storlekar och bra hjälp. Jag har liksom 65D där, ofta dom har det på hm ;)!

Postat av: sara

Malin: Tack vad bra
med ett tips :) Ska tigga pengar av min mami så jag kan shoppa upp mig på lite undies!

2008-02-13 @ 16:33:17
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback