Back to black

Efter feberattack igår med omväxlande frossa/svettningar så bestämde jag mig för att inte gå på min 2 små sketna lektioner idag. Känns dock lite trist att missa Psykologin eftersom vi har en väldigt rar lärare vid namn Martina. Men Engelska C och vår lärare där saknar jag inte det minsta...

M stannde också hemma som moraiskt stöd eller som han sa
" för att ta hand om dig".
Men har inte sett mkt av den varan ännu, ska kräva frukost på sängen nu tror jag^^

Ska senare trotsa allt förnuft och åka till Täby och inhandla ett par skor till ovannämnda man, jag hatar att inte kunna handla själv. Antar att det är dags att skaffa ett jobb. Men inte nu, när man är sjuk slipper man bekymra sig för sånt.
Det är synd om mig!

(och om min
fellow blogger A också, ännu en kvinna utan immunförsvar!)

/ S


Sagt om Stellaa
Postat av: Alexandra

så gulligt av dig Sara, och det är ju inte första gången som vi blir sjuka samtidigt. Jag tror vi är cursed eller liknande! :)

Postat av: sara

Alexandra: Jag vet!^^ Det är riktigt kusligt...

2008-01-23 @ 16:15:27
URL: http://stellaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Läser du Eng C fast du går på Sam :O

2008-01-24 @ 13:12:36
Postat av: sara

Anonym: Yes, I do. Känner mig nu extreeemt intellektuell av okänd anledning^^ ;)

2008-01-24 @ 18:40:12
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback