C'mon C'mon

Idag har jag både hunnit göra ett idrottsprov som jag hade kvar samt shoppat lite i täby C med tjejerna. Väldigt trevligt trots att jag hade ont som satan av mina högklackade monsterskor! Smart som jag är har jag inte med mig några platta skor till M men imorgon ska vi sova i Brottby så då kan jag äntligen dra på mig mina über-bekväma stövlar :)
 
Inhandlade en väldigt varm och skön hoodie (peeerfektion under skinnjackan) och en söt långärmad tröja på Carlings. Dessutom fick man slänga bort 700 spänn på plus-kort men det är det värt, spec när Mammsen betalar^^

Nu ska jag äta lite kyckling, kolla på tv och sedan ta mig ner till gymmet och spinna+styrketräna. Om ni vill joina möts vi där kl 18.00. Capisce?

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback