God bless this mess

Igår slutade vi redan kl 11.20 så jag och M tog såklart tillfället i akt och sov mellan kl 12 och 17 (jag gjorde det iaf^^), och bättre blev det liksom bara av att vi endast har en lektion idag som börjar kl 14.00 :)

Idag ska jag nog ta mig till gymmet efter skolan eller ta en promenad med Leia. Åh, det var evigheter sedan jag träffade min rara men ganska så störda/hyperaktiva hund. Det var överhuvudtaget evigheter sedan jag var hemma i Muren hushållet känns det som. Min mamma saknar nog mig lite men det är faktiskt ganska skönt att slippa min lillasyster som jag jämt slåss med och min bror som bara stökar ner. Fast jag lavvar dem såklart ändå.
 We are the Muren family, dysfunctional  like no other ;)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Jo

*bara gapskratt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback