Hoola bandoola

Nu har jag vart seriös och skickat iväg ett mail om jobb, hoppas det ger resultat!

Annars sitter jag och har det extreemt jobbigt med min Historierapport, men nu känns det iaf som den börjar ta form och jag har hyfsat nöjd med vad jag skrivit so far. M var en sweetheart som hämtade lite pluggismat i form av knäckemackor med ost, yum. Jag hatar verkligen när jag får så ont av tandställningen att knäckemackor inte kan tuggas, because I love it :)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har! Har du skapat headern själv?

Postat av: sara

Junitjej: tack ska du ha :) Jag har inte ritat bilden själv, det är en illustration av Liselott Watkins men annars har jag fixat den, och resten av designen på bloggen, helt själv!

2008-01-28 @ 22:13:16
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback