I can hear you prayer

Känns som att jag börjar varje inlägg med: "Förlåt för att jag inte bloggat på länge" men det har varit mkt den här senaste veckan. Både i skolan och utanför, men jag ska inte tråka ut er med detaljer om sådant trist och ledsamt.

Ikväll blir det nämligen trevlig middag med girlsen hos V innan vi forstätter ner till V-town för att intaga diverse alkoholhaltiga drycker och höja våra sköna stämmor i kareokesång på kvarnen ;) Sedan fortsätter vi såklart till MG, men det förstod ni säkert redan. Jag har under de senaste dagarna fått utstå lite kritik för my love to MG men jag är stolt över vår lokalkrog.
 (och jag HAR faktiskt varit ute i stan raring, nån av gångerna med dig om jag minns rätt?^^)

Stay pretty, whitty and bright / S

Sagt om Stellaa
Postat av: Jo

jaja...

jag följer med nästa gång. senaste gången j var på v-tunarunda var jag typ 16 så en omgång i helgen kan väl inte skada?

puss

2008-01-14 @ 09:45:57
Postat av: Sara

Haha, true :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback