I wanna be MADE

Är helt ensam i huset mitt, eller jag har juh hundarna men just nu är jag bara irriterad på dem. Fråga inte varför (för det vill ni inte veta!). Kollar på MADE istället på MTV, snacka om asläckert program.
Älskar "gör om mig program" överhuvudtaget faktiskt men just detta är extreemt roligt eftersom de alltid vill göra sjuka saker som att spela Rugby (?) eller typ "bli en diva". Otroligt underhållande^^

På tal om made så sydde jag om en kjol härom dagen. Sydde upp min pennkjol, med bra resultat. Problemet är bara att vi endast hade blå tråd hemma så man kan se sömmen men den blev ganska rak så det är ok :)

  

(bilderna muppar sig lite, but you get the picture)

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback