I'm fluent in sarcasm

Jag har tråkigt och M bara sover... Blogga ordentligt kan man inte göra heller eftersom det tydligen inte går att lägga upp bilder. Blogg.se muppar sig alltså som vanligt.

Får helt enkelt göra en lista. Hittade en som verkar ganska så rolig :)


Namn: Sara Maria Muren
Kön: Woman.
Ålder: Är 18 år gammal, fyller 19 den 17/4 (skrev du ner det nu Jennie?)
Längd: 168,5 cm
Pojkvän: Ja, världens muppigast Micke♥
Smeknamn: Har förbannat min moder 1000ggr för att jag fick ett så kort nam. Det blir inte många smeknamn då men ett par stycken har jag lyckats få bla: Saris, Saring, Haras, Sussie eller bara Muren rätt och slätt^^
Bor: I vackra Brottby på gården Toftesta
Hårfärg: Blondieee
Ögonfärg: Grå, jag har inga illusioner om att de är blåa. De är grå.

Har du någonsin:

Ätit sushi: Oh, yes.
Varit otrogen: Nej
Klättrat på berg: Yep, fast det var väl mer ett fjäll
Sett vita huset: Inte  det i Washington men vi har ett stort vitt hus på Toftesta som vi kallar Vita Huset^^
Vart med på tv: Jao
Opererat dig: 2 ggr

Antingen eller:

Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Satin
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Lite absurdt väljer jag regn
Rosor eller tusensköna: Inget, hortensior eller orkieér.
Vår eller höst: Våren såklart
Matte eller engelska: Engelska utan tvekan!
Hund eller katt: Hund
Cola eller Pepsi: Pepsi

Motsatta könet:

Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja.
Vet den om det: Ja, det får vi hoppas. Haha

Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Ja, jag är lite jobbig på det viset
Bråkat med en kompis: Nej.


Gillar du att:

Ge kramar: Inte hälsningskramar till folk man inte känner alls typ, men riktiga kramar är bäst!
Ge massage: Nej, ändå ska jag jämt killa folk på ryggen
Gå promenader i regnet: Mmm

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Reste utomlands, sov, sov mera och solade!
Svär du för mycket: Hell yeah^^
När duschade du senast: Igår kväll.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen låt, bara tv:n i bakgrunden
Vad är bredvid dig just nu: All min packning ligger utströdd på golvet.
Saker på skrivbordet? Orka, en telefon, en tallrik, CD-skivor, pennor, en sladd, högtalare och massa annan skit.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Jag äger inget skrivbord, sitter typ jämt med laptopen i sängen. Men M's som jag sitter vi just nu är ett sånt där från IKEA med en hylla ovanför.
Vad var det sista du åt: Bambugryta och ris
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Mikael
Har du en lavalampa: NOOO, hata!
Hur är vädret just nu: Kallt och mörkt. fast jag har juh inte vart utanför dörren idag så vad vet jag! ;)
Vad gjorde du igår kväll:
Detta.
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad gör dig glad: Sol, vänner och skor.
Vart skulle du vilja du åka: Las Vegas och Milano
Vill du ha barn: Ja, absolut
Vad ska dom heta: Filippa, Saga eller kanske Stella? (^^) Nej men alvarligt så är jag inte alls så säker på det. Man får väl se vad de ser ut att heta när de föds :)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: in

haha Haras!!!

2008-01-14 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback