Insomnia

Har verkliga sömnproblem. Är det för att jag inte är van vid att sova ensam? Eller för att min dygnsrytm är helt ur fas? Mest sannolikt är det nog för att jag sov mellan kl 18 och 23 idag. Mår iallafall en aning bättre än jag gjorde tidigare idag. Blev lite muntrare av att titta på Grey's Anatomy under natten och dricka thé!

Imorgon ska jag kurera mig, äta massa soppa och läsa skvallertidningar. Om jag mår riktigt bra blir det en sväng till Täby med Jennsan och kanske tillochmed lite Tegel på kvällen ;) Tvivlar dock på det i nuläget, tackade liksom nej till en Vallentuna-runda ikväll. Då vet man att jag är sjuk!

Och vart fan är min Hello Kitty pyjamas? I neeed it! 

image732

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback