Lack och läder

Jag så jäkla stolt över mig själv :) Igår tränade jag både spinning och core. Det betyder alltså att det blivit två besök denna vecka på gym och sim, kanske ska vi klara tre? (Och dumma Niffy tycker att jag aldrig är där^^)

Kysste just min M goodbye eftersom han ska iväg och spela handboll, jag anländer senare och hejar lite snyggt sådär som jag gör bäst. Idag lär det tyvärr inte bli så mkt ropande och busvisslande (jag kan nästan nu!) eftersom jag känner mig lite krasslig. Det är uppenbarligen inte nyttigt att springa ute i Januarikylan iklädd skinnjacka, tunna strumpbyxor och högklackat en vecka i sträck. Smart Sara, smart.

Jag tror förövrigt att skinnjackan är ett av mina bästa köp. Någonsin.


 
Gröna Lund (Haha, fan vad attraktiv bild)

 
Avslutning på Djurgården

 
Kräftskiva i Brottby

 
Vin-indränkt natt som jag knappt minns,
tydligen trakkasserade jag Jennie

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback