Style by Kling

Ni har väl inte missat att  Elin Kling numera bloggar på denna adress?

Jag vet inte om hon är världens mest underhållande bloggare men hon klär sig juh iaf snyggt som satan!

image746

Läste förövrigt att hon provat lip plumpern från Too Faced, vilket jag också gjorde när jag och Kusin Jo smet in på Sephora (eller cp-hora som vi kallade butiken) när vi var i Paris i våras. Jag minns med fasa hur mina läppar svällde utav den, men hey, ska kanske köpa den iaf så jag får något jäkla plut på läpparna. Tror att jag har ett fel i min genetiska kod som gör mig oförmögen att röra mina läppar på något som helst vettigt vis.

Jag och J slog förövrigt fast att det är ett mirakel att jag överhuvudtaget kan stå och gå med tanke på att jag är född utan balans och koordination. I'm a medical marvel!

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback