Tröttmössa

Hemmakväll med sällskapsspel/vodkashots/vin tillsammans med M och V.
 Mucho trevligt om jag får säga så. Har kollat på Let's Dance, film och filosoferat (fyllosoferat) i största allmänhet.

Nu börjar jag dock bli trööött alltså, time for bed. Har bäddat till V med här nu, vilket sött slumberparty! Ska nog krypa ner i min mysiga pyjamas och vila ögonen lite, lite...

Är stolt över att jag lyckats med att skriva detta också med tanke på alkoholkonsumtionen ikväll, inga stavfel?

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: A

Visste du att Stella McCartney har börjat med undisar nu oxå?

2008-01-26 @ 10:57:52
Postat av: sara

A: Ja, det visste jag faktiskt :) Skulle gärna lägga vantarna på ett par också.

Stella McC = Perfektion!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback