Un collier d'or

Fy satan vad det blåser, kallt och äckligt är det också.
Ska snart gå ner och ta en dusch för att värma upp mig lite och sedan ska jag tvinga mami att tända en brasa. Känner lite ångest över vår planerade utgång ikväll men jag antar att det bara är att dra på sig min feta, duniga, underbara Peak-jacka och hoppas på att jag inte blåser bort.

Har laddat upp med 2 alvedon samt ett glas c-vitamin för att förhindra att min förkylning utvecklas till livshotande sjukdom just idag eftersom jag gärna vill gå ut och träffa allihopa. Jag och V rör oss mot Vallentuna lite senare tillsammans med ett starkt grabbgäng för att möta upp Sandra. Sedan lär vi träffa Jennie and Co + M på Mg sedan :)

Det kommer säkerligen bli askalas!

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback