Mjau

Goddag, vi ska snart styra kosan mot en lite för tidig kräftskiva upp i Karby. Jag, Hanna, M och Victoria har gjort en fin fin middag och legat i "poolen". Dock mår jag piss efter gårdagkvällen. Vet inte om jag bara är bakis eller om min kära no-immunförsvars syster Alexandra har givit mig en bacill^^ ;) Hostar och har halsont iaf med sjuka svettningar (men det kan ju bero på vädret).

 Igår gjorde Emelie en så goood grekisk sallad som vi avnjöt på hennes baksida. Supermys och alltid spännande med intensiva politik diskussioner och filosoferande! Sen drog vi på Gästis där min storasyster deklarerade att "mamas byuing" så fick mig en läcker drink. Allt var frid och fröjd men den följdes av lite för många cider....

Imorgon visar jag mina inköp från IKEA, bilder från Tegel i Onsdags och mina nya jeans om jag inte dött.

 / S

Sagt om Stellaa
Postat av: Alexandra

haha, mycket möjligt Sara. Man kan ju bara titta på mig så blir man sjuk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback