Övergiven

Snart kommer mina småkusiner hit för lite lek, ridning och middag. Ska bli jättekul att träffa dem :) Är redan lite sällskapssjuk eftersom alla bara åker iväg hela tiden. M ska på handbollsturnering i Skåne, Jennie och gänget är på Gotland, Johanna är i Örebro och resten jobbar. Okej inte alla men jag är juh liksom fast i Brottby^^ På Lördag blir det iaf mys med grillning och utgång med Hanna som fyller 18! Jag har en ny klänning för tillfället men den får vara hemlig till på Lördag tror jag.

En positiv sak med att alla är bortreste är juh att jag har massa tid för att göra sådant jag aldrig hinner annars. Ta långpromenader, hjälpa mami med att välja resa till i höst och organisera min garderob.

/ S


Sagt om Stellaa
Postat av: bea

gud va fin header

Postat av: Sara

Bea: Tackar, ska dock byta ut den snart tror jag. Bärjar liksom tröttna lite ;)

2008-07-17 @ 23:46:08
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback