Young and Restless

Lördagen ute med Hanna och gänget var tok-rolig. Kvällen spenderades först hemma hos Hanna där det grillades och dracks vin innan vi drog in till stan och flörtade in oss på F12 trots 23års gränsen. Mest var det nog födelsedagsbarnet som var lagom förförsik och söt vilket nog charmade brallorna av vakten (inte bokstavligt talat alltså!). Sista tåget hem gav oss lite kvalitétstid på Gästis där det såklart blev bråk. Jag, Hanna och Alex flydde fältet och satsade på efterfest istället :) Efter lite Rosé snubblade jag och Elin ner till Snapptuna på vingliga ben.

Bakisdagen var lungn till en början, solning och lite lagom ansträngning på studsmattan hos Elin och sen mat och mys hos Hanna. Dock tror jag att jag släpat mitt pick och pack runt hela Vallentuna denna helg. Från Brottby till Arninge till Vallentuna och Snapptuna, Ekeby, Östergården och Sörgården. Tillslut somnade jag i alla fall i M's famn (som vart i Skåne allt för länge) och där stannade jag i ett par dagar, därav den dåliga bloggningen.

 Om du orkat läsa allt detta så grattis! Nu blir det bilder och annat kul istället :)

 / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback