Fabulous!

Helt överjordiskt bra! Jag blev helt till mig inne på bion (fast var inte direkt ensam om det. Det var jag+200 andra tjejer i högklackade skor som fnittrade hejdlöst^^) Och det blev en precis lagom aktivitet med tanke på hur jag mådde igår natt ;)

Älskar Eiffel-tornet väskan fast den är lite för mkt kanske♥



/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Malin

haha sara erkänn att det var som att flyga charter. alla var överlyckkliga och klappade såfort filmen och ljudet började. Genom hela filmen hörde man : "va?" "snyft" och en massa asgarv. jag älskade den förresten!

Postat av: sara

Malin: haha, jag erkänner! Snyftade mig verkligen igenom halva och fnittrade av lycka i slutet! :)

2008-06-24 @ 22:34:25
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback