Idag ska vi "Tegla"

Som rubriken kanske avslöjar så ska vi se matchen på Tegel ikväll, ska bli riktigt såft :) Idag har jag jobbat lite på förmiddagen innan jag tog den lååånga bussresan hem och väckte M som fortfarande sov när jag kom hem kl 12. Dumma unge^^

Hämtade ut min klänning från stylebystars också, guudars så fin den är! Tänkte ha den ikväll men spar den nog till midsommar istället. Inte för att jag vet vad jag ska göra på midsommar men i alla fall. Nu käner jag för att ta en lång dusch och sedan pimpa mig inför kvällen. Jag hoppas verkligen Sverige vinner detta nu!

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: jonna

sverige måste vinna :>

Postat av: jennie

tegelbruket, missbruket..

Ha så kul min kära :) Jag åker till sundsvall imorn, men vi måste (MÅSTE) göra ngt galet när jag kommer hem. Pussssss

2008-06-18 @ 15:14:43
URL: http://kunigunda.whatsupsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback