Ordinary Sunday

Okej nu kommer en kortfattad update på vad som har skett och hänt de senaste dagarna.

Fredag:
Eftern 1 och en halv timmes sömn släpade jag mig upp kl 06.00 och åkte till Kista för att jobba lite. Hjälpte till på Fias jobb med att packa lådor och så vidare. Hade händerna fulla med papercuts när jag satt på tunnelbanan vid fem-tiden. Tog mig in till stan för att möta Johanna, Richard, Victoria, Jennie och Sandra och sedan gå och se Håkan på Gröna Lund. Fick vänta i en evighet på dem och det var tur att jag hade min "Kvikk Lunsj" (Norsk kexchoklad) för annars hade min blodsockernivå varit farligt låg! Jennie och Sandra skippade Håkan för att ragga på soldater ^^ Resten drog vidare och GUD, vilken underbar konsert det var! Kvällen spenderades på en medeltids-krog i Gamla stan där vi drack mjöd (euuuw) och blev lite luriga.

Lördag:

Som så många andra såg vi matchen på Våning men efter den trista förlusten rann all energi ur oss och vi drog oss hemåt för att hänga lite med grabbsen i Brottby. Trevligt att träffa lite folk som man inte sett på ett tag :)

Nu måste jag städa städa städa / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback