Stressig Onsdag

Igår vaknade jag vid nio-tiden och var lite nervig inför jobbet på kvällen. Inte blev det bättre av att jag var tvungen att åka in till stan tidigt för att leta reda på lantmäteriet och lämna mammas deklaration. Väl färdig med det gled jag runt i Gallerian en stund i tro att jag skulle börja jobba kl 14, men ack så fel jag hade. Behövde inte vara där före kl 15.30! Gick runt och tittade ett tag och fann en söt klänning på HM Divided och en überläcker skapelse på French Connection. Men det blev bara en Sverige T-shirt att ha på matchen på lördag :)

Jobbet gick förövrigt jättebra även om det var lite påfrestande med alla ungar. Trodde dessutom att jag skulle dö på väg hem till M eftersom jag endast ätit frukost och slutade kl 21, det var lite kämpigt^^

Här är tröjan btw, kände för att bryta mönstret lite och köpa en blå med gula detaljer :) VÅGAT^^



/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback