What's new?

Firade pappas 50-årsdag igår och lekte med mina söta små kusiner, ritade Pokémons och åt gott. Hittade på en egen snygg drink också men jag vet inte om man kan kalla den särskilt populär ;) Sedan fick vi skjuts av min farbror till Vallentuna (slarvig som jag är glömde jag väskan i bilen) och så spenderades kvällen i Bällsta där vi tittade på fotbollen och spelade poker.

Idag har jag bara hängt, inomhus. Det är helt enkelt för varmt ute för mig (och min bleka hy)^^ Fast när solen börjar gå ner vågade jag mig ut och släpade med M på cykeltur. Hannd dessutom stanna hos Jennie och catcha-up lite grann samt köpa hårfärg.    

Jag är i desperat behov av lite blonderingscréme!

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback