Bon Bon

Gick upp tidigt idag trots att jag hade sovmorgon. Hann både göra smoothie, koka kaffe och steka ägg så det blev en riktigt lyxig vardagsfrukost med grönsaker och allt till. Känner mig grymt duktig måste jag erkänna. Vem visste att jag hade en lite morgonmänniska i mig? Inte jag i alla fall ;)

Eftersom jag hade så pass mkt tid på mig så slänger jag in en dagens också. Världelösa bilder såklart eftersom de är tagna med mobilen men vad fan.
Vaknade med massa snö utanför fönstert imorse så det var bara att dra på ett par raggsockor. Lite mindre modemässigt kanske?^^



/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: emma

va mysiga skorna ser ut

Postat av: sara rara

Emma: Hmmm, ja du... sockor brukar jag kalla dem men mysiga är det så du får väl rätt för det ;)

2008-03-03 @ 09:53:10
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback