Borde jag oroa mig?

Försökte väcka M men han bara pratade massa strunt i sömnen.

Ex

S - raring, ska du vakna nu?
M - Alltså det går inte...
S - Jaha, men jag tänkte ta en promenad. Vill du inte följa med?
M - Jo, men det går inte för jag måste räkna ut en sak.
S - Okej, vad då?
M - Ett tal. Matte du vet.
S - Hur lång tid kommer det att ta då?
M - Mmm, en timme kanske...

Och precis innan skulle han döda 1000 personer med sin laser. Driver han med mig kanske?

^^ / S

Sagt om Stellaa
Postat av: teddy

hahaha han drömmer nog så :)

Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-03-24 @ 10:02:17
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Mikaelá

Haha! Lite roligt faktiskt .. ;)

Svar: Vad roligt att du tyckte som mig. :)

2008-03-24 @ 10:40:57
URL: http://jagkallasmikaela.blogg.se
Postat av: V

Finns få saker som är så roande som micke när han pratar i sömnen,det är underhållning på hög nivå! fast lite läskigt ibland faktiskt..

2008-03-24 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback