Fitness fantast

Just hemkommen från gymmet. Trodde att jag skulle dö av hunger under spinningen eftersom jag knappt ätit nån lunch och bara hann slänga i mig en macka lingongrova utan vare sig smör eller annat på medans jag rusade till bussen. Nu känner jag mig i alla fall stolt och glad som rört lite på mig. Nu ska jag ta en låååång dusch och sedan är det tv hela kvällen :)

Förvrigt lät Sandras respons när hon såg mig sitta och trampa på ungefär såhär:

" Hej... Du var nog den sista jag trodde jag skulle träffa här"

^^ / S

Sagt om Stellaa
Postat av: sandra

jag skulle blivit förvånad om du skulle ringt mig innan och sagt att du skulle gå, men att se dig sitta där när jag kom in va som en chock

2008-03-03 @ 21:18:01
Postat av: sara

sandra: haha, en lite suprise ;)^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback