Friday

I biblioteket igen, det blev en väldigt stressig morgon eftersom jag låg och snoozade en aning för länge. Nu är det i alla fall Franska som står på schemat. Är glad för att jag redan redovisat så att jag nu bara kan sitta och ta det lungt, kanske äta en macka (frukosten fick ge vika för sminkning imorse) och lyssna på alla andra.

Dagens klädsel är lång blå klänning från carlings och en mysig kofta, hade inte orken att hitta på något helt spektakulärt imorse. Inte för att jag brukar klä mig helt spektakulärt men ändå^^ ;)

Ikväll ska vi ha en liten tjejkväll hos Jennie med skräckfilm och mys. Funderar på att typ köpa vindruvor eller liknande i ett försök att vara nyttig, men det känns som en redan förlorad kamp!

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

Naha, tur att du tränar ialf ;)

2008-03-15 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback