Holla!

Imorgon far min bror till Thailand men jag är inte avundsjuk, jag får ju stanna här i vackra våriga Sverige!

Nej men seriöst så funderar jag på att emmigrera till varmare breddgrader, efterstudenten bär det ju av till Australien om allt går enligt panerna i alla fall.
 I can't wait :)

 En het sommarnatt, I'm lovin' it

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

What Australien?
Kan du inte berätta lite mer??

2008-03-18 @ 17:07:35
Postat av: v

Jag säger de samma !
Du har väl aldrig snacka om Australien !?

2008-03-18 @ 17:53:58
Postat av: sara

Haha, det är mina secret plans med Mikael^^ Dock kan man juh inte dra innan min schnygga tandställning är väck så det blir väl i höst eller vinter :)

Postat av: V

Glöm att jag tänker låta dig dra å lämna mig här i kalla Sverige helt ensam ! jag tänker kidnappa dig ! mohahah

2008-03-19 @ 07:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback