Inte ska man ha hemligheter

Godnatt nu ska jag vila ögonen en stund. Tänkte bara slänga in ett litet till budgettips när jag ändå har farten uppe :) Det finns en sak som jag lärt mig genom mina bröder och min pojkvän och det är att DaxVax är en skänk från ovan! Den blåburken är bäst enligt mig(den röda är svår att tvätta ur), om man har lockigt och flygigt hår är det bara att värma lite i handflatorna och dra i topparna. Man kan dessutom krama fram fina lockor eller se till att håret förblir rakt när man platta det. Och det bästa är att det doftar underbart

Har dock bara prövat den röda och den blå, tydligen finns det lila och grön också.

image924

Tänk vad jag kan, värsta husmodern^^ / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback