Känner mig lite löjlig

Imorse missade jag bussen vilket gjorde att jag fick småspringa till skolan. Var såklart helt nedsvettad och äcklig när jag kom fram men jag var i tid i alla fall. Mest tack vare att jag hade mina hörlurar med mig så jag kunde gå och småsjunga Amy Winehouse, Queen, Killswitch Engage och så lite Håkan.

Hursomhelst så bestämde jag mig för att det får räcka med motion för idag så nu ska jag bara relaxa resten av dagen. Kanske tvinga mamma färga mitt hår och sedan städa undan lite om jag finner orken.


Har ett jätteproblem
, mitt Mavala nagellack i färgen "Mexico" är omöjligt att öppna. Både bröderna och mannen blev besegrade av den onda lilla flaskan. Får helt enkelt vänta tills min stora starka papi kommer hem. En del av mina vänner är lite förundrade över min fader, han är liksom lite läskigt mystiskt. Borde kanske skriva ett inlägg om honom?

"Olav Muren. Mannen, myten".

Haha, nej det struntar jag nog i.^^

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback