Man tackar

Helt plötsligt trillade det in en hel del roliga kommentarer från mina annars mkt tysta läsare :) Superkul och jag ska såklart svara till alla som en god Bloggerska :)

Imorgon ska jag och
Jennsan secondhandla på Söder, är sugen på ett par snygga solglasögon och kanske nån söt vippig kjol. Om jag ler snällt får jag säkert ta en bild på henne till gästoutfit här på bloggen och kanske dokumenteras dagen lite mer om min mobil inte ger upp!

Nämnde tidigare att jag hittat ett par superfina skor till studenten och nu snubblade jag över en klänning när jag surfade runt också! Vilken himla tur.
Tänkte leta studentklänning i Paris men det är alltid bra med en backup.

Nej nu måste jag iväg och träna / S

Sagt om Stellaa
Postat av: Stella

Shit vad förvirrad jag blev när jag kollade "Senaste inläggen" och såg att att någon "Stellaa" hade skrivit, jag kände inte igen inlägget och det tog en stund innan jag kopplade att jag inte har det som användarnamn (eller vad man ska kalla det) på bloggen :) Vårat namn är inte det vanligaste, men fint är det!

Postat av: jennie

FETT TAGGAD PÅ ATT GÖRA AV MED MONEY IMORN! men du, kan vi ta oss in till city och mango, sturegallerian & åhlens en sväng? (a)

2008-03-13 @ 19:33:08
URL: http://kunigunda.blogg.se
Postat av: sara

Stella: Vet du vad, jag tycker stella är typ världens snyggaste namn men själv heter jag bara sara helt trist. Döpte bloggen till stella eftersom jag var helt tokig i Stella McCartney när jag startade den^^ ;)

Jennie: Sure thing babe, ses snart
;)

2008-03-14 @ 07:24:52
URL: http://stellaa.blogg.se
Postat av: Stella

Haha, jag som trodde att jag för en gångs skull hade hittat någon som också hette stella! :)

2008-03-14 @ 08:02:59
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback