Många bollar i luften

Imorgon tänkte jag ta mig in till Debaser Medis och kolla på Kilroys mässa om utlandsstudier men nu fick jag dessutom veta att Sthlms Universitet har öppet hus. Knepigt val men man kanske hinner titta förbi på båda?

Annars står detta på to do listan imorgon:

Handledarmöte angående projektarbetet
Färga utväxten
Träna?
Möta Elin i stan och shoppa?
Hem och tvätta samt hitta användbara vårskor

Mina stövlar från Bianco håller på att ge upp totalt, precis som min mobil som har fått tokdamp. Displayen är helt vit så man kan inte skicka sms till mig, just so you know.



/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Veronica

Strunta i att gå till universitetet, man vet ju att den är bra och allt står på hemsidan - mässor ger alltid mer och Kilroy verkar riktigt bra. Dom var och pratade med våran klass på skolan förut :) De är csn berättigade studier också - även fast de är utomlands ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback