Sara provar på...

Har just kommit upp ur badet. Idag provade jag lite roliga skönhetstips. Bara såna där enkla som man inte behöver betala massvis för. Hällde tex i lite eteriska oljor i vattnet för uppiggande effekt (man kan välja annan effekt beroende på doften) och dessutom hade jag en aning olivolja och honung i vattnet för att bli sådär babymjuk. Kan glatt meddela att jag är lite kladdig ännu men grymt återfuktad!

Borde kanske göra en följetong utav detta? Prova husmorstips eller annat kul. Nästa projekt blir nog kastenjevatten, är det bättre än brun utan sol?

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: skotskarutor.blogg.se

Hej Sara, Kastanjevatten är nog inte bättre än brun utan sol, det är som jag alltid säger, inga onaturliga ämnen inget naturligt resultat:P

men men jag vill veta hur den funkar, så prova och rapportera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback