The impossible

Idag åkte jag en snabbis till Täby C för att hämta M's kostymbyxor som blivit upplagda. Gick runt och kikade lite i min ensamhet också men fann ingenting som intresserade mig, eller, inget jag hade ekonomin för som intresserade mig. Precis när jag skulle ut i regnet så visade det sig att Mrs Pirelli skulle uppträda och signera skivor men trots att hon är helt ok enligt mig så bestämde jag mig för att inte titta.

Hänga i Täby C+Ensam+Titta på Schlager = Inget liv

And that's the truth people! ^^

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

men om det är perelli så måste man nästan stanna
(host) eller inte. jag vet hur du könner dig att gå i centrum själv lockar till sig blickar och man undrar vad de tänker om en - oj, varför gå själv i täby, har säkert ingaa vänner. och direkt när jag tror någon tänker så slår jag upp senast ringd på nallen och låtsas prata om något skit kul tills personen tittar bort ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback