Floral print looks good on me

Det blev en promenad tillsist. Följde M ner till träningen och sedan powerwalkade jag hem och dånade musik i lurarna. Har just titta klart på "Dirty Sexy Money" och håller på att ladda kameran så jag kan lägga upp Paris-bilderna någon gång :)

Så länge kan jag meddela att jag tror mig ha funnit en bra klänning till Gubbskivan. En lite skapelse från Gina som säkert minst 50 % av alla tjejer där kommer ha på sig men men. Det får gå i alla fall. Gillar den för att den är så enkel men ändå står ut med sin läckra, riktigt giftgröna färg!

Tyvärr är det grymt drygt att låna bilder från GT's hemsida så ni får använda fantasin, eller,
besöka denna länk.

Den här baddräkten var också söt men kanske lite opraktisk?



/ S


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback